.

alla i samma.

somebody

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know

för två tätt inpå blev det alldeles för mycket trängsel


inspiration


d.a.n.c.e

f:jag/m:nellie fasth
f:nellie fasth

im a motherfucking monster


12 januari

3 år.

entourage - äkta bror.

min högsta önskan i hela världen just nu för denna stund är att entourage skulle bestått utav 20 säsonger och inte 8.
8?
vemfan gör 8 säsonger utav något så bra?
det är för bra för en jävla 8.
det är ju förfan det bästa jag har sett.
rädda mitt liv och gör 12 säsonger till.
vince är min man,
eric min favoritkille,
turtle är han jag skrattar åt,
drama är personen jag irriterar mig mest på utav alla i hela världen,
ari är min bank och älskare.
Vilken tur att jag drar till LA i höst.

RSS 2.0